Jak probíhá služba interiérového redesignu
1. Konzultace probíhá přímo ve vaší nemovitosti a trvá cca 1 - 2 h. Během konzultace společně projdeme, buď celou nemovitost nebo jen jednotlivé místnosti, ve kterých si přejete provést proměnu. Následně doporučím vhodné konkrétní změny. Na řešené prostory se dívám očima nově příchozího s citem pro skryté poklady (nábytek, doplňky, ...) a vyzdvižení předností a potenciálu jednotlivých místností.
2. Následně vám elektronicky zašlu report s navrženými změnami - report je součástí konzultace.
3. Pokud potřebujete pomoc s doporučením a vyhledáním či následným nákupem vhodného nábytku, doplňků a dalšího vybavení, je možné si tuto službu u mne objednat.
4. Pro lepší představu navržených změn si můžete objednat ručně kreslené vizualizace / nákresy (většina klientů využívá tuto službu).
5. Realizaci navržené proměny můžete provést svépomocí nebo si můžete objednat moje další služby - viz provedení úprav osobně.
Jednoduše záleží na tom, co ode mne budete potřebovat. Zda vám postačí čistě konzultace nebo zda si objednáte konzultaci a budete chtít též vyhledat navržené zboží a pro úplnou představu též kreslenou vizualizaci nebo zda budete chtít komplet celou službu včetně pomoci s realizací ...
Cenu změn, které je nutné provést, se snažím držet co nejníže (volím levnější, ale vhodné, vkusné a dostačující varianty řešení - není tedy třeba velkých investicí, jako např. při rekonstrukci).
Foto po - kuchyň po interiérovém redesignu - přidán upcyklovaný nábytek (např. ze starého peřiňáku vznikla skříňka na tříděný odpad a zároveň další pracovní plocha se skleněnou deskou pro odraz světla), stará flekatá podlaha natřena krémovou eko barvou a čirým lakem na podlahy, vymalováno bíle. Změna dispozice nábytku a spotřebičů. Místnost celkově výrazně prosvětlena.
Foto před - kuchyň v chaosu, nefunkční uspořádání spotřebičů i nábytku, flekatá podlaha, celková neuspořádanost